معرفی کامل پارک آب و آتش و دیدنی هایش + عکس و آدرس ره بال آسمان اگر چنین سوالاتی در ذهن شما نقش بسته، پس در ادامه همراه پرشین هتل باشید. بهطور کلی اگر میخواهید تجربه خوبی از بازدید دهکده جهانی دبی داشته باشید، نیاز است که زمان بازدید را با توجه به شرایط و غرفهها و بخشهای مدنظر تنظیم کنید. از مشهورترین نمایشگاه هایی که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار میشود، نمایشگاه فناوری gitex است که در مهر ماه هر سال برگزار میشود و نزدیک به 4 روز طول میکشد. از مشهورترین نمایشگاه هایی که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار میشود، نمایشگاه فناوری gitex است که در مهر ماه هر سال برگزار میشود و نزدیک به ۴ روز طول میکشد. طرفداران همه چیزهای مرتبط با تکنولوژی می توانند از آخرین نوآوری و پیشرفت در جیتکس شاپر (Gitex Shopper)، بزرگترین خرده فروشی مصرف کننده لوازم الکترونیکی فانتزی در منطقه دیدن کنند. DWTC از نظر نوآوری و بهره وری محیطی بسیار رقابتی را برای کسب و کارهای نوپا و بین المللی ارائه می دهد. منطقه آزاد یک عملیات بسیار رقابتی و تک نقطه تماس را برای شرکت ها ارائه می دهد و به آنها یک پیشنهاد منحصر به فرد و انعطاف پذیر برای فعالیت یکپارچه، از جمله به عنوان یک تجارت ثبت شده در خشکی، تحت مجوز منطقه آزاد مستقل یا به عنوان یک نهاد دارای مجوز دوگانه از داخل ارائه می دهد. شرکتهای مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) که در مرکز منطقه تجاری دبی و نزدیک به مرکز رویدادهای اصلی که میزبان نمایشگاهها، رویدادها و کنفرانسهای کلیدی است، از یک جامعه رقابتی و سازمانیافته به بازارهای منطقهای و بینالمللی دسترسی دارند. برج مرکز تجارت جهانی دبی در سال ۱۹۷۹ ساخته شد و هدف از احداث آن برگزاری رویدادهای تجاری و نمایشگاهی بود. هدف طرح جدید پراکنده کردن دپارتمان ها در مکان های مختلف بود.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید با بچه ها، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب است. این مناطق دارای سرسره های کوچکتر، سازه های تعاملی آب بازی، و استخرهای کم عمق هستند که تجربه ای امن و لذت بخش را برای بچه های کوچک تضمین می کند. سیستم گرمایش آب این پارک آبی کاملا اتوماتیک است، همچنین در سراسر آن بازیهای هیجانانگیز بسیاری مثل، انواع آبپاش، سطل آبریز، آبنما و سرسره وجود دارد. همچنین برای آگاهی از قیمت تور دبی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در نهایت کارشناسان به این نتیجه رسیدند که مرکز خرید دبی مال جهت قرارگیری بزرگترین و مشهورترین آکواریوم جهان بهترین نقطه است. مرکز خرید مرکاتو در جاده ساحلی جمیرا در منطقه جمیرا دبی واقع شده است. مرکاتو، واقع در جاده ساحلی جمیرا، یکی از کاریزماتیکترین و محبوبترین مراکز خرید دبی به دلیل فضای منحصر به فرد و بینظیرش است. مرکز خرید مرکاتو یک مرکز خرید در منطقه ساحل جمیرا دبی است، نام مرکاتو از کلمه ایتالیایی به معنای بازار گرفته شده است. آرامش و سکوت متفاوتی در ساحل مرکاتو احساس میشود و نام آن از مرکز خرید مرکاتو دبی گرفته شده است. این مرکز خرید به سبک ایتالیایی در قرون وسطی ساخته شده و شبیه یک قصر باشکوه است. القدره در سالهای اخیر به عنوان یک مکان عالی برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته محسوب شده و توجه مردم به این مکان بیش از پیش جلب کرده است. پارک آبی و سرزمین عجایب یکی از جذابترین پارکهای آبی دبی که مکان سرگرمی تور دبی محسوب میشود. این پارک محیط کاملاً خانوادگی دارد و بهترین امکانات رفاهی، دماتی و تفریحی را در اختیار مسافران قرار میدهد. طبقه اول برای پروازهای ورودی، طبقه دوم سالن انتظار و سوار شدن مسافران است و البته چندین فودکورت و رستوران هم در آن وجود دارد.

سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. به سبب نقش مهمی که برج مرکز تجارت جهانی دبی در گسترش و رونق کسب و کار دارد، شمار زیادی از مکان های اقامتی، خدماتی و بازرگانی در پیرامون آن جای گرفته اند و به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خدمت رسانی میکنند. بسیاری از هتل های لوکس دبی که نام آنها در لیست بلندترین برجهای حهان نیز قرار دارد، در همین محله جای گرفته اند. یک معمار انگلیسی به نام تام رایت طراحی این سازه را به عهده داشته است. اگر به دنبال یک مرکز خرید معتبر و نزدیک هستید بهترین گزینه مجتمع سان ست مال دبی است. خرید در دبی ترکیبی ازخرید سنتی و پیشرفته است. این هتل شامل خدماتی مانند: اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، شاتل فرودگاهی، امکانات برای معلولان و مرکز اسپا است. Mercato با مساحت 643,067 فوت مربع، محل بیش از 140 فروشگاه خدماتی است و انواع عالی از برندهای بینالمللی مد و سبک زندگی، مجموعهای جامع از فروشگاههای خدمات و انتخابی دلپذیر از کافهها و رستورانها را به مشتریان ارائه میدهد. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. مرکز تجارت جهانی دبی با داشتن 21 تالار و 40 اتاق جلسه در 3 طبقه، سالانه بالغ بر 500 رویداد تجاری و نمایشگاه را میزبانی میکند. یکی از زیباترین جاذبه های شهر دبی دهکده جهانی دبی می باشد که هر ساله تعداد بازدید کنندگان آن رو به افزایش است.

مرکز خرید مرکاتو به دلیل ورود تعداد بالای گردشگران به دبی تاسیس شد تا نیاز گردشگران را که به دنبال مکانهای بیشتری برای خرید بودند، برطرف کند. دفعه بعد که از مرکز خرید Mercato بازدید کردید، مجموعه آنها را مرور کرده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر بعد از تفریحات زمستانی هَوس یک پتو کنار بخاری؛ هات چاکلت گرم و ذرت بوداده و تماشای فیلم کردید، پیشنهاد می کنیم به سینما ووکس ( سینماهای زنجیره ای در جهان) پیست اسکی دبی بروید. گشتوگذار در ساحل مارینا جزو تفریحات رایگان دبی محسوب میشود که آرام بودن فضای آنجا به شما اجازه میدهد تا برای لحظهای هم که شده در آرامش استراحت کنید. همچنین، مربیان غواصی مهارتهای کلیدی موردنیاز در طول هر غواصی را به شما میآموزند تا هنگامی که زیر آب با انواع آبزیان مواجه شدید، دستپاچه نشوید و بتوانید از این تفریح لذت ببرید. از این رو ابتدا ساخت جزیره به تنهایی سه سال طول کشید. طول این ساحل شگفت انگیز در حدود ۳ کیلومتر می باشد که به سه بخش تقسیم می گردد. این پاساژ محل شگفت انگیزی است که پس از گشت و گذار و لذت از خرید خود در یک کافی شاپ نشسته و یک فنجان قهوه اسپرسو سفارش دهید و در سفر تور دبی خرداد 98 لذت ببرید. مرکز خرید مرکاتو را می توان زیباترین مرکز خرید در دبی دانست که بی درنگ پس از مشاهده معماری به کار رفته در ساخت آن، شگفت زده خواهید شد. با ساخت بناهای دائمی در دهکده جهانی، این جاذبه از نمایشگاه به یک شهربازی بزرگ تبدیل شد.

اگر هوس غذاهای بین المللی کرده اید یا فقط می خواهید یک عصرانه لذیذ را نوش جان کنید بهتر است، سری به این رستوران بزنید. همچنین نوش جان کردن غذاهای با کیفیت و متنوع مناسب با همه سلیقه ها در رستوران های ساحلی منطقه جمیرا می تواند لحظات خاطره انگیزی از سفر به دبی را برایتان رقم بزند. همچنین در این مجموعه رودخانهای وجود دارد که بچهها میتوانند در آن با قایقهایی که خودشان با لگو ساختهاند، قایقرانی کنند. گردشگران هر ساله از سراسر جهان به این مناطق سفر می کنند و سوار شدن بر روی شتر را تجربه می کنند. سوار شدن بر روی یک قایق با کف شیشه ای که سطح آب داخل مخزن از داخل آن قابل مشاهده است، برای افرادی که چندان علاقه ای به ماجراجویی ندارند، تجربه ای فوق العاده خواهد بود. در این باغ وحش با یک عینک واقعیت مجازی ۳D میتوانید زندگی و محیط حیوانات در حال انقراض را ببینید. در اینجا می توانید محصولات الکترونیکی با تکنولوژی بالا را پیدا کنید که مناسب سبک زندگی شما هستند. GAP لباسهای ساده و قابل مشاهدهای را به شما پیشنهاد میکند که با شخصیت و استایل شما مناسب باشد. بلیط ها قابل استرداد نمی باشد. جمیرا هم هیچ منطقه خرید بزرگی نداشت که قابل ذکر باشد.

مساحت این مرکز خرید 6 هکتار میباشد و در حدود بیست سال پیش هزینه ساخت آن 120 میلیون درهم بوده است. اگر میلگردهای به­کار­رفته در آن را کنار هم بگذارند، فاصلهای به اندازۀ مسافت تهران تا نیویورک را خواهد ساخت. میتوانید با شمارهی زیر از پیش تاکسی رزرو کنید یا در کنار خیابان دربست بگیرید. مسجد فاروق، مدرسه کایت سواری، برج خلیفه، مقبره القوز، آبشار دبی در خیابان شیخ زاید، سیاره سبز یا گرین پلنت دبی، سافاری صحرا دبی، نمایشگاه حریم سلطان دبی، و مجتمع تفریحی و بازی بولینگ سنتر دیگر جاهای دیدنی اطراف ساحل جمیرا محسوب می شوند. در پارک آبی این ساحل بی نظیر می توانید انواع تفریحات مانند جت اسکی، قایق سواری، اسکی روی آب، موج سواری، پاراسل و … قبل از اینکه در مورد تفریحات دبی چیزی بگویم، بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ همه جاهای تفریحی دبی آنقدری گران نیستند که نتوانید نزدیکشان شوید. همه چیز در مورد نوآورانه ترین و شیک ترین نمایشگاه ها است. یکی دیگر از ویژگیهای که باعث شده محله داون تاون از بهترین محله های دبی به شمار رود؛ وجود بهترین هتل های دبی است. زیرا در محله های لوکس دبی شما میتوانید از انواع تفریحات دبی، مشاهده برج های دبی و دیگر جاذبههای آن دیدن کنید.

یکی از مهم ترین تفریحات ساحل جمیره، شترسواری است. در کنار فروشگاه، این مجموعه رستوران و تفریحات نیز دارد. همچنین در کنار همه زیباییها این برج از معماری و ساخت بسیار زیبایی برخورد دار است. به همین هرساله در حال رشد و ساخت انواع جاذبه های توریستی است. این اتفاق نقش مهمی در توسعه این منطقه و تبدیلشدنش به یکی از شلوغترین شهرهای توریستی داشت. چگونه به لگولند برسیم؟ در این مطلب همراه علاءالدین باشید تا با هتل لگولند دبی ، بهترین هتل برای کودکان آشنا شوید. در موزه، شما را با خطراتی آشنا میکنند که اگر اکنون به آنها فکر نکنید، در آینده جهان را با مشکل روبهرو میکنند. زمانی که چشم از رستورانها و کافهها بر میدارید، به اپرای دبی میرسید. ما به شما کمک میکنیم تا مناسبترین مورد بر اساس موقعیت خود را انتخاب کنید. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی به جاذبه های گردشگری و تجاری دبی از جمله مرکز خرید امارات و اسکی دبی، گزینه مناسبی برای کسانی که قصد رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، است. رویکرد شخصی ما به صدور مجوز و رویههای مرتبط، همراه با موقعیت مکانی برتر و استانداردهای عملیاتی بینظیر، راهاندازی را با ما یکپارچه، ساده و انعطافپذیر میسازد. اخیراً تهاجمات فرهنگی غرب در امارات بیشتر جنبه فکری و فرهنگی به خود گرفته، در حالیکه در گذشته تنها جنبه مصرفی و سبک زندگی را دربر میگرفت و تنها این جنبه رواج داشت. فقط 19% از جمعیت اماراتی و بقیه غیراماراتی هستند که قومیتهای آسیای جنوبی (50%) و شرق و غرب آسیا (8%) را شامل میشوند. متروی دبی بهترین گزینه برای رفت و آمد به فرودگاه بینالمللی دبی به شمار میرود که با دو خط خود، مرکز شهر دبی را به فرودگاه متصل میکند و از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ فعالیت دارد.

قیمت های پایین تر و اتاق های تمیز باعث شده که خیلی از ایرانیان عزیز برای محل اقامت خود، این هتل را انتخاب نمایند. در سال 2010، پنل آکریلیک آکواریوم دبی (Acrylic Panel) با وزنی بیشتر از 245 هزار کیلوگرم و ابعاد 32.8 در 8.3 در 750، به عنوان بزرگترین پنل آکریلیک جهان در نوع خود، رکورد گینس را از آن خود کرد. در پارک آبی وایلد وادی بیش از ۳۰ نوع وسیله بازی وجود دارد که هر کدام از بقیه هیجان انگیز تر و جالب تر هستند. یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح الی 23 شب و همچنین پنجشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا بامداد می توانید از این مجموعه دیدن کنید. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. را ارائه میدهد. رستوران آتیسوتو، یک رستوران فست فود است که نودل، سوشی، کیک، دسر و انواع نوشیدنیها را سرو میکند. وجود دارد. علاوه بر این یک سوپرمارکت بزرگ، سینماهای مدرن و مرکز سرگرمی کودکان در آن قرار گرفته است. علاوه بر طیف وسیعی از ارائه محصول، مرکز تجارت جهانی دبی همچنین با مجموعه ای از مزایا مانند رسانه ها، تبلیغات، فنی، مهندسی، خدمات امنیتی، به عنوان یکی از مقصدهای کنوانسیون پیشرو در جهان شهرت پیدا کرده است. همچنین برای کودکان ، یک مرکز مراقبت از کودکان و همچنین یک پارک سرگرمی و تفریحی شناخته شده به عنوان سیاره جادویی وجود دارد که همه می توانند از آن در تور ارزان لذت ببرند. مرکز خرید مرکاتو دبی دارای یک سینما بسیار دیدنی و جذاب میباشد. در نهایت نیز مناظر جذاب متعدد و شخصیتهای هیجانانگیزی در این دهکده وجود دارند که باید آنها را در قاب دوربین خود برای همیشه ثبت کنید. پرواز بر فراز آسمان دبی: در دبی مکانی وجود دارد که میتوانید برای دیدن مناظر زیبای این شهر از ارتفاع بالاتر، مشاهدهی منطقهی نخل جمیرا (Palm Jumeirah) یا مجمعالجزایر مصنوعی جهان (The World) که بهشکل نقشهی جهان ساخته شده است، از یک پرواز ۱۵ تا ۲۵ دقیقهای با هلیکوپتر بر فراز دبی لذت ببرید.

این جزیره مصنوعی با الهام از درخت نخل ساخته شده و دارای ۱ شاخه عظیم است. طبقهی بالای این قلعه با تیرهای چوبی پشتیبانی میشود و سقف آن ترکیبی از ساقههای نخل خرما و ملات گچ و خاک است. کودکان زیر سه سال و افراد بالای ۶۵ سال نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارند. همچنین میهمانان می توانند با شنا در استخر بالای پشت بام هتل، استراحتی به عضلاتشان بدهند. پارسینه: عین دبی یا همان چشم دبی الهام گرفته از چرخ و فلک معروف چشم لندن با ارتفاع بیش از ۲۰۳ متر افتتاح شد و چرخ و فلک لندن و همچنین چرخ و فلک بلند لاس وگاس نوادا را پشت سر گذاشت. در سال ۱۹۷۹ زمانی که برج مرکز تجارت جهانی ساخته شد، این برج از نخستین آسمان خراشهایی بود که در دبی ساخته میشد و در ابتدا به نام برج شیخ راشد معروف بود. این شهر که به نام عروس خلیج فارس شهرت دارد، یکی از مدرنترین شهرهای دنیاست که سفر به آن، یک خاطره متفاوت و تجربه بیهمتا را برایتان رقم میزند. از آن جا که طلا یک محصول مناسب برای سرمایه گذاری است شما می توانید با خرید آن در بازارهای دبی سرمایه خوبی برای خود جمع کنید. اگر دوست دارید تا یک روز کامل را در لوکس ترین مراکز خرید دبی سپری کنید، دبی مال گزینههای زیادی برای شما دارد. اگر میخواهید تجارت خود را راهاندازی کنید و مکانی را برای خرید مغازه انتخاب کنید، میتوانید به خرید مغازه در دبی فکر کنید. مرکز خرید مرکاتوی دبی در طراحی خود از سبک ایتالیایی تقلید میکند.

در این نمایشگاه برخی از مشهورترین برندهای تجارت الکترونیک و فناوری ارتباطات و اطلاعات گرد هم میآیند و مهمترین دستاوردهای خود را عرضه میکنند. یکی از ارزان ترین و مشهورترین مراکز خرید در دبی است. اگر به دنبال فروشگاههای خرید لوازم جانبی برای کودکان خود هستید، به این فروشگاههای خردهفروشی در مرتو مال سری بزنید. اگر به دنبال مراکز خرید لوکس دبی هستید، حتما باید امارات مال را وارد لیست کنید. دبی مملوء است از مجتمع های خرید متنوع، گالری های لوکس و بوتیک های منحصر به فرد می توانید برای سرک کشیدن به جای جای این شهر عجیب با اتوبوس های گردشگری همراه شوید. در امتداد این ساحل، معروفترین اقامتگاهها و هتلهای دبی جای گرفتهاند. خور دبی نیز در نزدیکی قلعه است که بسیاری از جاهای دیدنی دبی در آن قرار گرفتهاند. سفارتهای ایتالیا، ترکیه، سوئیس و ژاپن نیز در طبقه ۲۸ام ساختمان جای گرفتهاند. چندین دفاتر رده بالا را در خود جای داده است و امکان تأسیس شرکت های مدیریت رویداد و همچنین مشاغل حرفه ای، تجاری و عمومی را فراهم می کند. همچنین در زیر سقف شیشهای این مرکز بینالمللی، بازارهای ویژهای هم برگزار میشود برای مثال در بازار هنر این مرکز خرید، صنایع دستی کشور امارات را به نمایش میگذارند. با ورود به موزه آینده، میتوانید از قسمتهای مختلف آن دیدن کنید.

در فروشگاه کلر میتوانید وسایلی را برای بچههای کوچک پیدا کنید. فان سیتی مکانی است که در آن بچهها میتوانند سرگرم شوند و در حالی که والدینشان مشغول خریدکردن هستند با اسباببازیهای مختلف و ماشینهای کوچک بازی کنند. کودکان 2 تا 12 ساله اجازه استفاده از استخرها وسرسرههای این پارک آبی را در حالی که والدین آنها نظارهگرشان هستند، دارند. این پارک آبی بخشی از مجموعه آتلانتیس بوده و امکانات تفریحی دیگری هم مانند آکواریوم زیر آب و امکان غواصی در آن وجود دارد. ما بخشی از محبوبترین پارچههای بازار را در دفتر فروشمان در شهر تاریخی بندر کنگ موجود کردهایم. مسئولیت این طراح به این صورت بوده است که فضای داخلی را براساس عناصر 4 گانه طبیعت یعنی آتش، خاک، باد و آب طراحی کند. سواریهای محبوب در پارک آبی آتلانتیس شامل سرسرهای است که بعد از یک سقوط آزاد شما را وارد تونل شیشهای در آب میکند و میتوانید در آن کوسهها را تماشا کنید. مرکز خرید جمیرا با تهویه مطبوع در هوای گرم برای آسایش شما در هوای گرم دبی، وجود انواع کافه ها و رستوران های بی شمار که در آن شما می توانید بنشینید، استراحت کنید و یک غذای خوشمزه سفارش دهید. مرکز خرید برجمان که با نامهای مرکز خرید بورجمان و مرکز خرید بورجومان نیز شناخته میشود، یکی از قدیمیترین مراکز خرید در دبی به شمار میرود و بهروزترین مدلهای جهان را عرضه میکند.

سوپرمارکت بزرگ این مرکز خرید متعلق به یک زنجیره بزرگ از هایپرمارکتها است که در دبی و مصر وجود دارند. در این مرکز خرید دهها رستوران، کافی شاپ و فست فود وجود دارد که انواع غذاهای چینی، عربی، اروپایی و آمریکایی، انواع دسر، شیرینی، محصولات شکلاتی و قهوه را عرضه میکنند. این مرکز خرید به یک گوهر واقعی در ساحل جمیرا دبی تبدیل شده و تداعیکننده زندگی اروپایی است. این مرکز به گونهای طراحی شده که شبیه شهری است که قدمت آن به دوران رنسانس اروپایی در ایتالیا برمیگردد و در سال 2002 افتتاح شد؛ از بهترین برندها در این مرکز میتوان به کالوین کلین، دیزل، گپ و مانگو اشاره کرد. از بهترین فست فودهای این مجموعه میتوان به کی اف سی (KFC)، پیتزا هات (Pizza Hot)، برگر کینگ (Burger King) اشاره کرد که در نوبه خود از خاصترینها هستند. از غذاهای تازه عربی و فرانسوی گرفته تا منوهای بینالمللی و فست فود. همچنین می توانید از فودکورت این مرکز خرید که مجموعه ای از کافه ها، فست فودها و رستوران ها را شامل می شود استفاده نمایید. این مکان همچنین داری وسیله نقلیه عمومی در ارتباط با مترو، اتوبوس ها و تاکسی ها است، که ارتباطات بدون دردسر را تضمین می کند. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک شگفتی زیبای ساخته دست بشر است که انسان را با شگفتی های کودکانه پر می کند و یکی از مسحورکننده ترین مکان های شبانه برای بازدید در دبی است، وقتی اینجا هستید می توانید ببینید که جسورها در میان کوسه ها غوطه ور می شوند. این مکان تجاری در سال 2002 میلادی به دست معماری ایتالیایی به نام دانیل مولیل ساخته شد. همانگونه که از نام این بخش پیداست، شهر کوچک، نمونهای مینیاتوری از آسمانخراشهای مهم دبی است. نورپردازی دراماتیک و تقریبا تئاتری آن فضای بسیار روشنی را ایجاد کرده است.